Preventie van ongevallen en aanrijdingsformulier MPM 021 - Thema 3

Preventie van ongevallen en aanrijdingsformulier MPM 021 - Thema 3

A propos de ce module

De chauffeur is de ambassadeur van je bedrijf. Een klantvriendelijke chauffeur is daarom vaak de beste reclame. Inschatten van gedrag, herkennen van verschillende typen persoonlijkheden.  Wat zegt iemand, maar wat bedoelt die persoon (gedrag, waarden,identiteit)? Lichaamstaal herkennen, klantvriendelijk communiceren, assertief leren communiceren. Het verschil tussen klantgerichtheid-en klantvriendelijkheid. Do’s and dont’s. Conflicthantering. Omgaan met ontevreden klanten. Omgaan met agressieve klanten.

Prochaine session

14 janvier, 2021
HASSELT NIEUWE LOCATIE CONFORM CORONA - MAATREGELEN
Oude Kuringerbaan 123
3500 HASSELT - Lokaal conform Corona Maatregelen
20

Segers Group

info [at] segersgroup [dot] be


Kempische Steenweg 440
3500 Hasselt

T 011-75.91.49
F 011-75.92.34

 

 

Vacatures & Selection