Opleidingen

Ladingzekering MPM-001

02 juni, 2018
Hasselt

Ladingzekering MPM-001

Belang van een goede laadtechniek, basisprincipes van de verschillende fysieke fenomenen, schuif- en kantelprincipes, ... 

10
Code 95 training

Ladingzekering MPM-001

11 juni, 2018
Hasselt

Ladingzekering MPM-001

Belang van een goede laadtechniek, basisprincipes van de verschillende fysieke fenomenen, schuif- en kantelprincipes, ... 

15
Code 95 training

Klantvriendelijkheid MPM-013

16 juni, 2018
Hasselt

Klantvriendelijkheid MPM-013

De chauffeur is de ambassadeur van je bedrijf. Een klantvriendelijke chauffeur is daarom vaak de beste reclame. Inschatten van gedrag, herkennen van verschillende typen persoonlijkheden.  Wat zegt iemand, maar wat bedoelt die persoon (gedrag, waarden,identiteit)? Lichaamstaal herkennen, klantvriendelijk communiceren, assertief leren communiceren. Het verschil tussen klantgerichtheid-en klantvriendelijkheid. Do’s and dont’s. Conflicthantering. Omgaan met ontevreden klanten. Omgaan met agressieve klanten.

15
Code 95 training

Rij- en rusttijden en digitale tachograaf MPM-002

18 juni, 2018
Hasselt

Rij- en rusttijden en digitale tachograaf MPM-002

Opfrissing en aanvullingen in verband met de WETGEVING: rij- en rusttijden. Dagelijkse rijtijd, dagelijkse rust, wekelijkse rust.
Gebruik van analoge en digitale tachograaf (demonstratie en oefeningen op een simulator).
Mogelijkheden en het gebruik van de digitale tachograaf die sinds 5/8/2005 verplicht is in elke nieuwe vrachtwagen.

14
Code 95 training

Wegcode en aanrijdingsformulier MPM-010

23 juni, 2018
Hasselt

Wegcode en aanrijdingsformulier MPM-010

Opfrissing wegcode: snelheidsbeperkingen, zoneborden, stilstaan en parkeren, laden/lossen, parkeren/inhalen verboden, ...
Opfrissing aanrijdingsformulier: correct invullen Europees aanrijdingsformulier met grondige analyses van de ongevalsschetsen. 

13
Code 95 training

Ladingzekering MPM-001

29 juni, 2018
Hasselt

Ladingzekering MPM-001

Belang van een goede laadtechniek, basisprincipes van de verschillende fysieke fenomenen, schuif- en kantelprincipes, ... 

15
Code 95 training

Omgaan met noodsituaties en EHBO

30 juni, 2018
Hasselt

Omgaan met noodsituaties en EHBO

Omgaan met noodsituaties: algemene maatregelen, veiligheid bij ongevallen, toestand, alarmering, EHBO. 

15
Code 95 training

Rij- en rusttijden en digitale tachograaf MPM-002

07 juli, 2018
Hasselt

Rij- en rusttijden en digitale tachograaf MPM-002

Opfrissing en aanvullingen in verband met de WETGEVING: rij- en rusttijden. Dagelijkse rijtijd, dagelijkse rust, wekelijkse rust.
Gebruik van analoge en digitale tachograaf (demonstratie en oefeningen op een simulator).
Mogelijkheden en het gebruik van de digitale tachograaf die sinds 5/8/2005 verplicht is in elke nieuwe vrachtwagen.

12
Code 95 training

Ladingzekering MPM-001

13 juli, 2018
Hasselt

Ladingzekering MPM-001

Belang van een goede laadtechniek, basisprincipes van de verschillende fysieke fenomenen, schuif- en kantelprincipes, ... 

12
Code 95 training

Stressmanagement MPM-012

14 juli, 2018
Hasselt

Stressmanagement MPM-012

Oorzaken en signalen van stress, langdurige gevolgen. 
Wat doet stress met het lichaam? Zorgen voor een goede balans, voeding en beweging.
Resultaten van een goed stress management. Praktische regelingen.

11
Code 95 training

Omgaan met noodsituaties en EHBO MPM-009

20 juli, 2018
Hasselt

Omgaan met noodsituaties en EHBO MPM-009

Omgaan met noodsituaties: algemene maatregelen, veiligheid bij ongevallen, toestand, alarmering, EHBO. 

12
Code 95 training

Rij- en rusttijden en digitale tachograaf MPM-023

27 juli, 2018
Hasselt

Rij- en rusttijden en digitale tachograaf MPM-023

Opfrissing en aanvullingen in verband met de WETGEVING: rij- en rusttijden. Dagelijkse rijtijd, dagelijkse rust, wekelijkse rust.
Gebruik van analoge en digitale tachograaf (demonstratie en oefeningen op een simulator).
Mogelijkheden en het gebruik van de digitale tachograaf die sinds 5/8/2005 verplicht is in elke nieuwe vrachtwagen.

12
Code 95 training

Ladingzekering MPM-001

03 augustus, 2018
Hasselt

Ladingzekering MPM-001

Belang van een goede laadtechniek, basisprincipes van de verschillende fysieke fenomenen, schuif- en kantelprincipes, ... 

12
Code 95 training

Rij- en rusttijden en digitale tachograaf MPM-002

17 augustus, 2018
Hasselt

Rij- en rusttijden en digitale tachograaf MPM-002

Opfrissing en aanvullingen in verband met de WETGEVING: rij- en rusttijden. Dagelijkse rijtijd, dagelijkse rust, wekelijkse rust.
Gebruik van analoge en digitale tachograaf (demonstratie en oefeningen op een simulator).
Mogelijkheden en het gebruik van de digitale tachograaf die sinds 5/8/2005 verplicht is in elke nieuwe vrachtwagen.

12
Code 95 training

Omgaan met noodsituaties en EHBO MPM-009

18 augustus, 2018
Hasselt

Omgaan met noodsituaties en EHBO MPM-009

Omgaan met noodsituaties: algemene maatregelen, veiligheid bij ongevallen, toestand, alarmering, EHBO. 

12
Code 95 training

CMR en aanrijdingsformulier MPM-018

24 augustus, 2018
Hasselt

CMR en aanrijdingsformulier MPM-018

Vrachtdocumenten en CMR leren begrijpen en juist invullen. Wat zegt de CMR-verzekering? Hoe juist een CMR invullen? (praktijkoefening)

Opfrissing wegcode: snelheidsbeperkingen, zoneborden, stilstaan en parkeren, laden/lossen, parkeren/inhalen verboden,...

Opfrissing aanrijdingsformulier: Correct invullen van het Europees aanrijdingsformulier met grondige analyse van de ongevalsschetsen.

12
Code 95 training

Ladingzekering MPM-001

27 augustus, 2018
Hasselt

Ladingzekering MPM-001

Belang van een goede laadtechniek, basisprincipes van de verschillende fysieke fenomenen, schuif- en kantelprincipes, ... 

11
Code 95 training

Klantvriendelijkheid MPM-013

31 augustus, 2018
Hasselt

Klantvriendelijkheid MPM-013

De chauffeur is de ambassadeur van je bedrijf. Een klantvriendelijke chauffeur is daarom vaak de beste reclame.-Inschatten van gedrag- Herkennen van verschillende typen persoonlijkheden- Wat zegt iemand, maar wat bedoelt die persoon (gedrag, waarden,identiteit)- Lichaamstaal herkennen-Klantvriendelijk-communiceren- Assertief leren communiceren- Het verschil tussen klantgerichtheid-en klantvriendelijkheid-Do’s and dont’s-Conflicthantering- Omgaan met ontevreden klanten- Omgaan met agressieve klanten

11
Code 95 training

Rij- en rusttijden en digitale tachograaf MPM-023

07 september, 2018
Hasselt

Rij- en rusttijden en digitale tachograaf MPM-023

Opfrissing en aanvullingen in verband met de WETGEVING: rij- en rusttijden. Dagelijkse rijtijd, dagelijkse rust, wekelijkse rust.
Gebruik van analoge en digitale tachograaf (demonstratie en oefeningen op een simulator).
Mogelijkheden en het gebruik van de digitale tachograaf die sinds 5/8/2005 verplicht is in elke nieuwe vrachtwagen.

12
Code 95 training

Ladingzekering MPM-001

08 september, 2018
Hasselt

Ladingzekering MPM-001

Belang van een goede laadtechniek, basisprincipes van de verschillende fysieke fenomenen, schuif- en kantelprincipes, ... 

12
Code 95 training

Omgaan met noodsituaties en EHBO MPM-009

14 september, 2018
Hasselt

Omgaan met noodsituaties en EHBO MPM-009

Omgaan met noodsituaties: algemene maatregelen, veiligheid bij ongevallen, toestand, alarmering, EHBO. 

12

Ecodrive - theorie ( MPM-020) - voormiddag

15 september, 2018
Hasselt

Ecodrive - theorie ( MPM-020) - voormiddag

De eigenschappen van de motor en het voertuig beter leren kennen, om de rijstijl te verbeteren, en zuiniger te rijden.
Meer kennis = lager verbruik!
Koppel en vermogen, schakelen, rijweerstanden, tips om zuinig te rijden, milieuvriendelijke systemen.
 
12
Code 95 training

Klantvriendelijkheid MPM-013

17 september, 2018
Hasselt

Klantvriendelijkheid MPM-013

De chauffeur is de ambassadeur van je bedrijf. Een klantvriendelijke chauffeur is daarom vaak de beste reclame.-Inschatten van gedrag- Herkennen van verschillende typen persoonlijkheden- Wat zegt iemand, maar wat bedoelt die persoon (gedrag, waarden,identiteit)- Lichaamstaal herkennen-Klantvriendelijk-communiceren- Assertief leren communiceren- Het verschil tussen klantgerichtheid-en klantvriendelijkheid-Do’s and dont’s-Conflicthantering- Omgaan met ontevreden klanten- Omgaan met agressieve klanten

12
Code 95 training

Ladingzekering MPM-001

21 september, 2018
Hasselt

Ladingzekering MPM-001

Belang van een goede laadtechniek, basisprincipes van de verschillende fysieke fenomenen, schuif- en kantelprincipes, ... 

12
Code 95 training

Stressmanagement voor vrachtwagenchauffeurs MPM-012

22 september, 2018
Hasselt

Stressmanagement voor vrachtwagenchauffeurs MPM-012

Oorzaken en signalen van stress, langdurige gevolgen. 
Wat doet stress met het lichaam? Zorgen voor een goede balans, voeding en beweging.
Resultaten van een goed stress management. Praktische regelingen.

11
Code 95 training

Rij- en rusttijden en digitale tachograaf MPM-023

24 september, 2018
Hasselt

Rij- en rusttijden en digitale tachograaf MPM-023

Opfrissing en aanvullingen in verband met de WETGEVING: rij- en rusttijden. Dagelijkse rijtijd, dagelijkse rust, wekelijkse rust.
Gebruik van analoge en digitale tachograaf (demonstratie en oefeningen op een simulator).
Mogelijkheden en het gebruik van de digitale tachograaf die sinds 5/8/2005 verplicht is in elke nieuwe vrachtwagen.

12
Code 95 training

 


© ZuPP webbuilding

Segers Group

info [at] segersgroup [dot] be


Kempische Steenweg 440
3500 Hasselt

T 011-75.91.49
F 011-75.92.34

 

Vacatures & Selectie

Vacatures

Sollicitatie

Contact