Klantvriendelijkheid MPM-013 Thema 3

Klantvriendelijkheid MPM-013 Thema 3

Code 95 training

Over deze module

Uren: 8u30 - 16u30

De chauffeur is de ambassadeur van je bedrijf. Een klantvriendelijke chauffeur is daarom vaak de beste reclame. Inschatten van gedrag, herkennen van verschillende typen persoonlijkheden.  Wat zegt iemand, maar wat bedoelt die persoon (gedrag, waarden,identiteit)? Lichaamstaal herkennen, klantvriendelijk communiceren, assertief leren communiceren. Het verschil tussen klantgerichtheid-en klantvriendelijkheid. Do’s and dont’s. Conflicthantering. Omgaan met ontevreden klanten. Omgaan met agressieve klanten.

Volgende sessie

29 november, 2019
Hasselt, Segers LTC
Kempische Steenweg 440
3500 Hasselt
20


© ZuPP webbuilding

Segers Group

info [at] segersgroup [dot] be


Kempische Steenweg 440
3500 Hasselt

T 011-75.91.49
F 011-75.92.34

 

Vacatures & Selectie

Vacatures

Sollicitatie

Contact